Glädje

Det kan tyckas småsint av mig men fan vad gött att pinglan fått kicken ur Seules, och det faktum att dem verkligen avslöjar officiellt att hon fått kicken och inte bara skriver att hon lämnat laget.

Varför är jag då så jävla glad över detta? Jo, denne pinglan är utan tvekan en av de falskaste personer jag stött på i mitt liv, och hon har varit så Seules-kåt under hela sin såkallade karriär att hon lätt skulle kunnat gå över lik för att få spela där. Efter all smärta som hon (och hennes vidrige kompanjon Macze) orsakat både mig och flera av mina vänner värmer detta i mitt hjärta, mest för jag vet att i pinglans värld var detta det värsta möjliga som skulle kunnat hända och nu alltså har skett.

Jag är fan hel igen. Tack Seules!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: F4rm0r aka Sarah

Så jävla bra! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild