haha

Jag skulle ljuga om jag skrev att det smärtade i mitt hjärta när hackattacken mot Faxzup var ett faktum. Redan under gårdagen hackades Gamepassions webbplats, och att Faxzup som faktiskt använder sig utav samma baskod som just Gamepassion, inte tänkte längre än att bara låta sidan stå uppe som vanligt, utan att vidta några som helst skyddsåtgärder är så jävla dumt så att jag vet inte vad. Nåja, vad förväntade man sig utav den bunten clowner/bidragsutsugare/eminenta eSports-skribenter. (Haha, jag skrattar på riktigt atm! ;D)

BrutalCS och Netcrash har dock tagit sitt förnuft till fånga och temporärt stängt ned sina webbplatser för att skydda dem mot eventuella attacker. Enjoy:

haha

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild