Hatet är enormt atm

Här har man gett sig in på att sitta vaken tills klockan slår 10:00, för att sedan slänga sig in i duschen och åka till vårdcentralen för att ta den där förbannade jäkla p-sprutan som jag tänkt ta i tre veckor nu men aldrig lyckats vakna i tid. (Försovning på en sju timmar är standard och jag vaknar runt 17 om dagarna). GJ Alex, jävligt GJ.

Anyway, man sitter vaken och har för jävla astråkigt, vad är då bättre än att ha en Wax, aka IRC-guru aka Anders, att konversera med natten igenom? Inte mycket. För att vara helt korrekt är det snarare något jävligt svårslaget. Denne Anders är för övrigt en hejare på att hitta en massa bloggar med en massa sjukt innehåll. I många fall riktigt underhållande, så som till exempel
denna.

Vad som försiggick innuti Anders huvud just ikväll vet jag inte, men helt plötsligt ger han mig en länk till Natacha Peyres blogg, som han uppenbarligen läser. Jag hör röster i mitt huvud som talar om för mig att antagligen kommer hugga av mig alla mina vitala kroppsdelar med en yxa i ren vrede efter att ha tittat på sidan och jag överväger i och med det att avstå. Anders insisterar dock på att "Ja Alex, här måste minsann klickas, annars kommer du ångra dig resten av ditt liv!"* och och jag faller för hans enmanna-grupptryck.

Mina aningar om vad som skall dyka upp på skärmen härnäst är inte goda och mina farhågor besannas givetvis. Det första jag bjuds på när jag stiger in på sidan är en fet jävla käftsmäll i form av en äcklig särskrivning som överskrift på det senaste blogginlägget. Jag lyckas efter en stund sansa mig fortsätter läsa och bara några rader senare fläker nästa bisarra särskrivning ut sig och jag kräks nästan på golvet. Jag orkar inte med eländet mer, stänger ner sidfan och undrar hur i helvete jag någonsin skall lyckas återhämta mig från denna traumatiska upplevelse. Det finns mycket jag hatar, men särskrivare ligger fan högst upp på listan. Jävla vider!


*Anders uppmaning är inte helt autentisk, men fan bra nära sanningen. Sanningen behöver dock inte betyda att han faktiskt sa detta till mig öht, men jag vet att han tänkte det. Jag bara vet.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Anders

haha vafan jag följer inte alls den bloggen! :D du som e irc-guru inte jag :>>

2008-01-17 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild