Dyngtrasig

Började med att ladda med HLTV, öl och Britney Spears och slutade katarefull och pilead på golvet i Yllets föräldrars lägenhet. Tack Bard, Petter och co, ni bröt mitt högerben på tre ställen samt pajade min hälsena.

Hur som helst var det en sjukt undehållande kväll, och med en banantårta made by me and Arre i magen, samt en bunt farligt sinnesjuka människor på plats (Arre, Nyllet, Jojo, Millan, Anton, Danne, Petter och ~20 underbara fittcpn till) kan det knappast bli annat än just fruktansvärt lyckat. Den rejält spetsade bålen och den trevliga komers-popen gjorde inte det hela sämre heller. Allt pileande har dock medfört att jag fortfarande har sjukt ont i kroppen, men det var det värt.

Det var faktiskt så jävla härligt att vi bestämt oss för att göra om allt idag, en måndag. Definitivt alkoholistvarning.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Börjar bli tungt för kroppen nu :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild