Sux to be me

Ja, idag är det verkligen överjävligt att vara jag.

Det började med att den där förbannade jävla tömma-glas-flaskorbilen kom i morse. Sen kom den en gång till. (WHY?) Jag lyckades somna om efter en stund för att sedan bli väckt av en kloak-sugar-fitt-bil som lät som en jävla jetmotor. Very annoying.

Jag bestämmer mig för att gå upp. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag men jag lyckas tyst övertala mig själv att inte hoppa från föntret. Det finns inget hemma att käka till frulle och lyset i badrummet är tänt. Jag hatar när lyset i badrummet är tänt.

Jag sätter mig vid datorn och avverkar alla standardsidor. Inget kul har hänt, inga saftiga massmord finns att läsa om på nyhetssidorna. Polaren jag hade planerat träffa idag har blivit bög och ska WoW-lana med Kelly Clarksons största fan. Det är inget jag vill uppleva. WoW-lan alltså.

I ren protest tänker jag inte ens klä på mig idag. Jag tänker glida runt i lägenheten insvept i min giraff-filt och bara tycka synd om mig själv.

Fler än jag som ser ut att ha det tungt idag though. Tex Björn.


I övrigt så äre bra. Helgen var najs och det har lovats sol hela veckan. Ja, det var väl ungefär det som var bra...

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Missat att blondinbella blivit antastad på en klubb utomlands? Världsnyhet ju ffs!



Schysst att tjockisråttorna ger sig på lillkillen. Du borde tukta dem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild