Alone again

Sådärja, en kväll, natt och morgon med hela tre tröndere är avklarad och nu är det bara jag och dom två små lurviga kvar i lägenheten. Petter och hans vän är uppenbarligen två crazy jävla människor. De har kört ner från Trondheim för att åka på Hultsfred och vara där bara över dagen idag, efter lite sömn kommer dom sedan köra till Oslo för att gå på någon festival där imorgon och sedan hem direkt till Trondheim igen. Dessutom är det bara Petters kompis som kör, stackars kille.

Funderar på om jag ska gå och lägga mig igen eller om jag ska vara vaken. Jag har ingen aning om vad jag ska göra vaken though för det är städat o allt. Fawk.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild