Är det bara jag som är kass...eller?

Ni vet dom där 5-kronors-glasen från IKEA, dom stora som är tillverkade i Ryssland. Är det bara jag som tycker det är helt jävla omöjligt att hälla ur dom utan att spilla? Typ man är lite lat, tar ett glas med vatten för att vattna blommorna istället för att leta fram vattenkannan, så ska man hälla med dom där glasen straight from hell, och det rinner sjukt mycket vatten brevid. Blir lika förbannad varje gång, för jag brukar inte ha det här problemet med andra glas. :(

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: © Katta

Hejsan!
Allt bra med dig? Haft en bra helg?

© Katta - http://fakkors.blogg.se

Postat av: Anders

håller med, har samma jävla problem då jag ska vattna blommorna :D

2008-06-02 @ 16:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild