Kiss & Kebab

Tidigt i morse ringde min kära mor mig och väckte mig med orden "Du ska kissa i en mugg, NU! Sen ska du till lab." Eftersom jag älskar min mor mer än livet självt lydde jag hennes order, och bara några timmar senare kunde jag hämta ut antibiotika mot min blåskatarr. Fyi så har jag alltså pissat blodblandat i 3 dar och haft galet ont i den nedre regionen. Jag misstänker att mina fans från Nybro liksom de från övriga ställen på denna jord verkligen unnar mig detta lidande.

I övrigt är allt precis som vanligt. Vädret är skit, lägenheten måste städas och sötsvansarna sover. Gås är på jobbet och jag smider onda planer. Och goda. Dagens funderingar handlar om ifall man kan titulera sig stammis på ett matställe om de vet vad man ska ha redan innan man hunnit öppna truten, trots att man bara äter där 1, max 2 ggr i månaden?

Btw, varför luktar det alltid så jävla illa ute när det regnar? Okej, kanske inte illa, men jar hata verkligen den där lukten.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild