TAG MITT LIV, SNÄLLA

Så sitter man här på Dh och folk luktar illa, äter sourcream-chips som luktar röv och gnisslar med sina förbannade jävla hordatorstolar.

Inte nog med detta så har gamecrew världens antagligen mest inkompetenta CS-admins någonsin. Inkosekventa, fega och okunniga. Det stinker så jävla hårt. Och det är pga dessa jävla admins som vi sitter här fortfarande trots att finaljäfvulen skulle börjat 23:30. Jag förstår inte hur folk kan få vara kvar som admins när de gång på gång, event efter event fuckar upp saker och ting. Det är äckligt jävla skamligt.

Ölen kan man ju glömma, att komma i säng före 4 också. Att komma i säng öht innan det är ljust ute igen antagligen också.
Avsluta mitt liv tack.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

År efter år så är det samma grej. Folk borde ju inplanera min 5timmars fördröjning i spelscheman, så slipper man bli allt för bitter över att man missar sömn osv xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild