Två ska bli tre!

Det är alltså dags att öppna upp vårat hem för en liten bäbis.

Med Torres som diagnostiserad kroniker har vi ingen aning om hur framtiden ser ut. Luftvägsproblem kan gå åt precis vilket håll som helst och för att vara på den säkra sidan har vi bestämt oss för att utöka mini-flocken till tre så att Cujo ska slippa behöva bli ensam om det skulle gå åt skogen.

Drömmen skulle vara någon form av otecknad agouti. Russian blue, self black eller kanske mink. Gärna en stortypad dumbo och kanske även rexad för den där lite raffiga looken, och inge rubin-, red- eller pink-eyed. Det ser dock ut som att jag kommer få böja mig för mina önskemål, eftersom jag dels vill ha detta avklarat så snart som möjligt, samt att det är dåligt med uppfödare i närheten. Speciellt sådana som har dumbo i sina linjer.

Vad som finns att tillgå just nu, förutom vanliga svartvita hooded, ser ut att vara cinnamon capped och roans. En ny leveransklar kull kommer att finnas i finspång från den 17 juli, men det passar sig inte alls då det ser ut som att jag lämnar landet för östligare breddgrader redan den 22:e. Roans är iofs  vackra och den lilla cinnamonkillen är inte så pjåkig han heller, det blir nog någon av dom två, om inte båda. (Hoppas Morten inte läser det här). ;)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Du kommer sluta som kattkvinnan i simpsons, fast med råttor då ofc :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild