Vem är värst?

Stå i duschen är ju som bekant lika med min mest kreativa tid tankemässigt, dagens fundering vet jag dock inte om jag vill påstå var speciellt kreativ, men likväl värd att reflektera över om man är en inbiten CS-människa.

Det var på ett evenemang i våras, fö. samma evenemang som en av Seules-flickornas pojkvän hade utsett mig till ett av sina offer att vara otrogen mot sin flickvän med en kväll*, som jag hamnade i samspråk med en toppspelare.

Det hela började med lite kallprat, då vi hamnat på samma fest utav en slump i Razers monter. Det tog inte lång tid förrän samtalsämnet gled över till en av hans lagkamraters avsaknad av intelligens och hur han själv faktiskt är kvalificerad till Mensa. Efter att snabbt ha avhandlat Mensa-ämnet kom just det som jag funderade på nu i duschen. Killen började skryta om vilka CS-tjejer han legat med, och nu snackar vi inte småslampor a'la Peetra och så vidare utan rediga höjdare i branchen. Han berättade stolt hur han legat med både Juliebabz och Vildkatten bland annat och tillade "jag vet att dom är CS-scenens största horor". (Vänligen observera att det var han som sa det, inte jag.)

Nu undrar jag egentligen vilket som är värst. Är det att vara någon av dom här töserna som är allmänt kända för sina lite för långa avstånd mellan benen eller killen som för en i princip helt främmande människa skryter om att han satt på dessa?

* Trots att han den kvällen visade prov på god smak (HÖHÖHÖH) så skulle jag vilja tillägga att den närmaste fysiska kontakt vi hade var nog då när jag slog honom med min handväska. Uppmärksamma läsare vet nog redan namnet på denne bastard.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ela

ska man skryta om att ha belägrat något ska det ju vara någon som inte släpper till för minsta lilla!



Jag hade skrytit först om jag fått ligga med dig! eller någon tjej annan som faktikst har betydligt högre standard än en billig raggningsreplik på irc och sitt nick på ngåra in-eye-demos på fb. alt. backslick och vip-plats på lan.

2008-06-14 @ 18:02:13
Postat av: Ninnzan

yahahahah vem va de??!!!!

2008-06-18 @ 12:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild