Fattigt liv

Mitt liv är alldeles för innehållslöst för att jag ska kunna blogga på så som våra såkallade bloggdrottningar gör. Jag går ju knappt utanför dörren så jag har ju inte ens något totalt meningslöst att skriva om. SÅ tråkigt är mitt liv. Men jag lovade att ge det ett försök och än kan jag inte ge upp...

Jo jag spelade en cb nyss och konstaterade att train inte var dagens bana för mig. Jag inledde sjukt snyggt med 2 frags på pickarundan, sedan dröjde det ända till runda femton innan jag fick min tredje och sista frag för den karthalvan. Otroligt imponerande insats. "Som vanligt" påstod Putte. Han är en lögnare, ibland spelar jag hyfsat.

Btw, mammas kladdkaka var fett god, och hon hade gjort en fin tupp på den med pudersocker. Aww. Glömde ta bild though!!!!!111oneone

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild