HATBLOGG FRÅN NORRLAND

Det är ju nåt allvarligt fel på norrlänningar. Att det åks spark och äts på Frasses, det kan jag ta, men hur norrlänningar är funtade i övrigt kan jag fan inte ta.

Det är tydligen jättehäftigt att gå förbi oss här där vi sitter, för att sedan, när man gått förbi alltså, vråla "Fragbite". Waow, jättehäftigt. Verkligen. Det ska stajlas med allt också, hela tiden. I morse när jag skulle över ett övergångsställe höll en dude på att köra på mig. Han skulle stalja för mig med sin asfula bil, och jag blir ju säkert jätteimponerad av att hålla på att bli påkörd av nåt litet pubertalt äckel.


Och sen den här dialekten, eller är det verkligen dialekten? Jag har hört norrlänska förut och alltid tyckt det är lite smågulligt. Kanske är det bara dosen norrlänska. Jag vet inte. Eller så är det helt enkelt så att majoriteten folk här uppe faktiskt är lätt retarderade. Deras beteenden talar ju knappast emot min hypores så att säga.


OCH VARTFAN ÄR RENARNA? :(

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild