Meningslös skitlista

Tack vare den trisdess och apati som ofta kommer hand i hand med sorg så tänkte jag bättra på min kreativitet genom att fylla i ännu en meningslös lista. Det är ungefär det mest avancerade jag har ork till att göra just nu.


DIG SJÄLV
Namn - Alexandra
Födelsedag - 8 augusti
Hemstad - Born and raised i Norrköping
Ögonfärg - Brun
Hårfärg - Brun. Ljusare på sommarn, mörkare om vintern
Längd - ~1,70
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Stjärntecken - Lejon, och det stämmer väldigt bra in på min personlighet också
Skostorlek - 38-39
Skilda föräldrar - Nja, de bor ihop iaf
Skor idag - Vit-svarta Baby Phat som jag köpte i LA
Svagheter - Lat, lättirriterad, tidsoptimist
Rädslor - att slå mig, spöken
Årets mål - Få in lite mer cash än tidigare vore ju fint
Det första du tänker på när du vaknar - Hur mycket det suger att vara kissnödig när man vill sova

ANTAL
Antal gånger du flyttat - 3
Antal kuddar i din säng - 4 st
Antal syskon - En halvsyster som jag träffat en gång när jag var liten, inget jag har något minne av och jag kan inte påstå att jag bryr mig heller
Antal kusiner - 7(?) Bra jävla koll jag har...
Antal piercings - 2
Antal tatueringar - 3

FRAMTIDEN
Namn på barn - Helvete heller
Antal barn - 0
Plats för bröllop - Bröllop är överskattat och känns onödigt imo
Vad vill du bli när du blir gammal - Vill egentligen inte bli gammal. Bli lycklig kan väl vara en trevlig grej
Drömjobbet - SPCA
Drömhemmet - En lya i LA

FAVORIT
Mat - Chicken tikka masala, Tacos och Capricciosa med vitlökssås
Dryck - Vatten, Loka Citron
Sport - E-sport, Friidrott, ridsport

Djur - Hundar
Glass - Lemon Curd och Ben & Jerrys Cookie Dough
Band - Angels and Airwaves
Spel - CS, WC3
Nummer - 2
Tuggummi - Extra, ej fruktsmak dock
Helgdag - Dom brukar vara tråkiga med det mesta stängt
Årstid - Sommar, lätt!
Tandkrämssmak - Barntandkrämerna, dom där blåa, brukar va rätt goda
Radiostation - The Voice

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Jorå
Blivit dissad - Ja jävlar
Rymt hemifrån - Som kiddo, men man höll sig väl borta i max en timme innan man tröttnade
Föreställt dig ditt ragg naken - Njae jag vet inte, jag tycker inte naket är så ballt och kukar är sjukt fula så dom vill man inte tänka på mer än nödvändigt
Skolkat - För mycket
Sovit utomhus - På festivaler, och sen har man väl typ tältat i trädgården med kompisar som yngre
Gråtit i skolan - Det har jag säkert
Spytt i skolan - Nej
Velat bli modell - Nej. Jag besitter självinsikt
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Beror på hur man definierar "dumt". En massa störda saker har jag definitivt gjort som jag garvar åt idag
Sett en död människa - Nej
Använt droger - Nej, aldrig haft något direkt intresse
Ätit sushi - Några gånger, går ner men är inte det bästa jag vet
Retats - Hell yes, fast nog inte för att vara elak, utan mest för att skoja med folk

THIS OR THAT
Cider/Öl- Öl
Pepsi/Cola - Cola
McDonalds/Burger King - BK har godare pommes
Choklad/Vanilj - Vanilj. Choklad har jag aldrig varit speciellt förtjust i
Jordgubbar/Blåbär - Blåbär
Kött/Veg - Gärna veg
TV/Film - TV, fast i ladda-hem-format
Gitarr/Trummor - Guitar Hero
Adidas/Nike - Adidas!
Kinesiskt/Mexikanskt - Mexikansk mat är inte vad vi tror här i Sverige, och jag är inte asförtjust i bönor, så jag säger kinesiskt
Kakor/Paj - Måste jag välja så blir det kakor, men helst inte
MTV/VH1 - Har bara möjlighet att se MTV
Blind/Döv - Döv

KAN DU
Gå ner i splitt - Inte ens i närheten
Skriva med båda händerna - Ja, men med vänstern blir det inte vackert
Blåsa en bubbla - Med? Tuggummi? Ja. Saliv? Ja.
Ha dina ögon i kors - Ja, men det är nog mest med ena ögat
Nudda näsan med tungan - Nope

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - Morten. Han petar på mig jämt
Du pratade med - Morten, han sitter ju här brevid 24/7
Du skrev till på MSN - Putte
Du kramade - Mamma tror jag
Du skällde på - Morten

SENAST DU
Skrattade - Skrattet har varit en aning begränsat de senaste dagarna, men det var nog för några timmar sedan när jag kollade på en video med en dansande valross
Grät - Idag. Jag saknar Junior
Tuggade tuggummi - Några dagar sedan
Drog ett skämt - Igår tror jag, men å andra sidan så är det mesta jag säger ett stort skämt så
Sjöng en sång - Sjunger ofta och mycket, många gånger omedvetet, då jag har läskigt lätt för att lära mig lyrics

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster - Huset mittemot och himlen (vindsvåning)
Lyssnar du på musik just nu - Nej inte nu, men sist vat det Kanye West jag lyssnade på
Vad har du på dig? - Baggy jeans, nåt bikbok-linne och min "SpawN-tröja"
Vad är det på din musmatta - Det är en Q-pad med WCG-2007 Sweden-tryck på

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora - Vem har inte
Ljugit om din ålder - Kanske inte ljugit, men "förenklat". Lättare att säga 24 är 23 och 8 månader.
Bråkat utan anledning - Många gånger, när jag bodde hemma så var det några ggr om dagen med min far

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild