Ny bloggimage

Det är dags för en ny bloggimage. Jag suger på att blogga och skriver överlag om väldigt tråkiga och ibland ganska djupa saker. Nu jävlar ska det bli ändring. Tänkte lägga om helt och köra på en helt ny bloggimage. Ut med det gamla och in med en blogg ala Stina-Lee, Kenza och alla andra bloggstjäronor som helt ohämmat skriver en massa ytliga och meningslösa skitinlägg och gärna postar en massa onödiga bilder till. Har jag tur (ni otur) blir jag den nya Blondinbella, har jag otur (ni tur) tröttnar jag jävligt snart. Vi får se hur länge jag orkar hålla på...

Nu kör jag igång!



Heeej bloggen!! (Redan här spricker det, jag lugnar ner mig lite direkt)

Sovit riktigt dåligt inatt, den vanliga febern var framme och äcklade sig. Har ont i varenda led i kroppen, men trots detta har jag bestämt mig för att jag måste städa idag. Lyan ser ut som en stia, det brukar inte störa mig i normala fall, men våra, typ nya, tapeter är så jävla snygga så jag kan inte låta det vara den här gången.

Jag bjuder på EN "före-bild", resten får ni se sen när det är klart!

image115
Toarullen har med förra veckans förkylning att göra, tro inget annat.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

ut med blondinbella och kenza. nua innebloggen e ju whitetrash morsan från borås! http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1753622


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild