Skadeglädjen är den enda sanna glädjen, Y'all know!

"Just nu sitter hon och tittar på Melodifestivalen och jag sitter bredvid och skriver på datan, nu muttrar hon ogillande om Linda Bengtzing, som tydligen har likadana byxor som henne. Jag kan inte låta bli att kommentera att Linda är sexig, så mogen på nåt sätt, Bella flippar fullständigt och börjar skrika om att hon ser ut som en white trash-brud som visar bh:n."

Blondinbellas blogg är i regel rätt värdelös, men gästbloggningen från hennes kille igår fick mit att dra på smilbanden. Bellas olycka är min lycka. Att Bengtzing dessutom gick direkt till finalen i globen var ju som ett kollektivt hån från svenska folket riktat rakt emot blondinfan. Gnället om att dom har likadana byxor var grädden på moset! :D

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

mjo, blondinbella är så full av sig själv att jag inte vet vad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild