Det blev inte som planerat

Nästa blogginlägg här kom inte alls från Moskva, utan det kommer från ett tåg, ett x2000 på väg mot sthlm för att vara exakt. Iofs har jag inte en jävla aning om varför jag skriver just nu då jag verkligen inte har något vettigt att skriva om, men å andra sidan så är det ju precis som vanligt då.

Skulle btw köpa lite frulle i serveringsvagnen för en stund sedan och framför mig i kön står ca 8 personer. Det tar en jävla tid med andra ord, MEN personjäveln framför mig utnyttjar inte tiden för att leta fram sin förbannade jävla plånboksjävel, utan den skall det börjas rotas efter väl framme vid kassan. GUD, jag hatar verkligen människor som gör såhär, och det händer ALLTID mig att personjäveln framför mig i kön gör såhär. Ja Ida, det skjuts sannerligen för lite.


F.ö. är alla sjukt jävla fula på tåget och internet är rövslött. Ett äckligt barn sitter bakom mig och ger ifrån sig  vedervärdiga gutturala läten och jag vill mörda. Precis som fenomenet slöa-jävlar-i-kön så händer det fan ALLTID att jag får sitta nära nåt jävla barn när jag är i en "instängd" miljö och inte kan komma undan. OCH NU SKRIKER DEN JÄVLA HORUNGEN OCKSÅ!!!!!!!!!!!1

Fan idag är jag bitter. Blir nog en kul resa.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ida

du är inte ensam om att alltid råka ut för sånt. barn som skriker och idioter dras alltid till mig av någon jävla anledning då det är buss eller tågdags.

det borde fan införas banrfria vagnar på tåg och barn borde förbjudas på buss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild