Jag är inte så jävla mycket värd trots allt

Kunde inte stå emot min nyfikenhet, och gick trots tidigare besvikelser i liknande sammanhang, in på BloggVärde.se för att se om den skit jag skriver egentligen är värd något.

Vid tidigare sånnahär blogg-vs-pengar-analyser har jag alltid fått noll kronor i bloggvärde, fastän jag slår tex Kenza med hästlängder, men på
BloggVärde.se där känner dom igen kvalité när dom ser det! 56 867 svenska riksdaler är min blogg värd, helt fucking amazing!

Men jag är fetägd av Ida som trodde jag skulle fetäga henne!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

trots att jag typ inte skrivit ett piss och inteh ar några besökare alls va min blogg värd 36 313 kr. skrämmande mycket! tror det måste vara nån jävla buggsida :D

du kan ju iaf trösta dig med att blondinbellas blogg bara är värd 65 883 kr, så din är nästan lika bra som hennes ;)

(nee självklart är du bäst!)

2008-05-31 @ 02:27:13
Postat av: styggan

allså. vadå? kan man se hur många som besöker ens blogg? vartfan då ? :P

2008-06-01 @ 15:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild