Jag hatar dig Linda, på riktigt

Jag är inte bara en skitsnackare av rang utan jag är dessutom en jävel på att gnälla. Inte riktigt lika bra som Morten, den jäveln spelar ju i en helt egen liga, men rätt bra är jag.

Jag gnäller rätt ofta på att CS är ett värdelöst spel med helt butt fucked hitbox, alla fuskar (vilket iofs är jävligt sant) och så vidare, men bubble shooter är fan ännu värre. Spelet envisas med att ständigt pissa mig i ansiktet. Det spelar ingen roll hur perfekta skott jag än skjuter på dom där vedervärdiga bubblorna, dom lägger sig alltid fel och fastnar någon annan stans. Men det äckligaste är kanske att spelet fuskar. Ett fucking single player flashspel som fuskar mot en. Förstår ni hur frustrerande det är? Det fuskar inte ens alltid till sin egen fördel, utan ibland kukar det ur så fatalt att det räddar en från den säkraste av säkra undergångar och det gör mig nästan ännu mer förbannad.

Jag hatar dig Linda för att du visade mig vart jag kunde hitta och spela detta spel. Jag är helt besatt av skiten och jag har snart inga armar kvar att skära i tack vare dig.

image151

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Nytt

haha, been there done that! Fett jobbigt att vara beroende av spel :-D. Du har ett par jobbiga år framför dej :-)

Postat av: Ida

ja den där versionen är fan efterbliven. alla bubblor hamnar där man inte vill ha dem. anders har en annan variant av spelet som är roligare och lite enklare att få bubblorna att hamna där man vill.

2008-05-26 @ 12:45:13
URL: http://idarn.blogg.se
Postat av: Ela

ja, ajg kan omöjligt sluta spela! jag hatar mig själv också :(

2008-05-26 @ 23:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild