Seules gör det igen...

Ännu en tidningsartikel om Les Seules har nått omvärlden. Precis som i tidigare artiklar om laget är även denna fullspäckad med rena lögner.

"Sofi Byström, 24, krigar på nätet och hennes lag Les Seules är världsmästare i "Counterstrike". "

"Vi tas emot som stjärnor överallt, men inte i Sverige. "

"Men sjuttio procent av min tid går ut på att resa runt och spela onlinespel. Jag får betalt för det. "

Är det personen som skriver artikeln som hittar på egna grejer eller är det faktiskt så att Seules-tjejerna kryddar på lite extra när det är intervjudags? Det är ju samma visa varje gång.

Anledningen till att jag kallar det där sista utvalda stycket för en lögn är pga följande artikel som publicerades bara två dagar tidigare, i vilken Queen* säger:

"Just nu hoppas vi att vi ska kunna fortsätta spela och samtidigt tjäna pengar på vår hobby så att vi kan leva på det. Vi är faktiskt inte långt ifrån, det skulle kunna hända. "

I artikeln med Queen* står det dessutom:

"Ett av Les Seules mål är att se till att reglerna ändras så att tjejlag och killag kan tävla mot varandra." 

Vilken jag även skulle vilja påstå är lögn. Why? Fundera på det ni....

I övrigt så undrar jag varför dom intervjuar de inaktiva spelarna som en del av det idag 2008 aktiva laget. Visst att det är dessa spelare som är med i serien som nyligen hade premiär, men då kunde de väl iallafall snackat med Cazzidy, som var med både då och nu.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: styggan

jo..läste det på fragbite med...att dom säger att dom är världens bästa klan är väll bara att ta i va? pinsamt enligt mig.

Postat av: brääänx

Kan inte brudarna redan nu tävla mot grabbarna? Har för mig att jag sett det ske förut nån gång...

2008-05-30 @ 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild