Awww!


Att introducera pubertala råtthanar är svårare än det låter. Speciellt om en av dom pubertala råtthanarna heter Björn och besitter någon form av lättare hjärnskada. (Vi skyller på hans första veckor i livet, dom var traumatiska).

Hur som helst så har några dagars konstanta brottningsmatcher nu fått ett trevligt slut. Inatt var första natten killarna fick sova ihop, och jag låg brevid dom på soffan för att kunna övervaka det hela. Success! Ingen brottning alls utan bara en stor goshög. (Hur stor en goshög nu kan vara på två råttor. Dextro bojkottar the new found lovers och sover i hängmattan istället.)



Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaaaaw VA SÖÖÖÖTA. Fast Ture är ju lätt favoriten.

2008-11-20 @ 21:18:48
Postat av: Yllet

JA DET VAR MIN FKN KOMMENTAR.

Blogg.se kan suga av mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild