mens och ställningar


Hade så förbannat ont i magen inatt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Att lyckas somna var en omöjlighet, vilket irriterade mig nåt enormt. Än mer irriterande är kanske det faktum att smärtan är totalt självförvållad då det är jag som precis jävla alltid ska slarva med mina p-sprutor och aldrig ta dom i tid. Very annoying med meskvärk, nästan så att det är jobbigare med mensvärk utan mens än med mensvärk med mens. För utan mens så känns det liksom så sjukt onödigt.

En annan sjukt störande grej är när man lyckats lägga sig i världens kanske bekvämaste position. När man funnit denna skall det givetvis börja klia helt brutalt någonstans så man bara måste åtgärda det, och efter att ha gjort de så är det klippt omöjligt att lyckas hitta tillbaka till den där positionen igen, även om det bara var så lite som handen man rörde.

ARGH.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild