Telefon-Jesus


Investerade i nya telefoner åt mig och M när jag var i kina. LG, real scheisse mao, inget hiPhone eller så.

Telefonen fungerade precis som den skulle med mitt svenska simkort i, kunde skicka sms, ta emot sms, ta emot samtal, men det gick inte att ringa. Kämpade med att försöka lösa det i en vecka innan jag bestämde mig för att idag gå ner till en mobil-reparations-och-upplåsning-butik för att se om dom hade någon lösning på det.

En medelålders man tog tag i min telefon, berömde den för att den var häftig, och stippade i sitt eget simkort för att se om han kunde lokalisera något problem. Han slår ett nummer för att se vad som händer om man försöker ringa, och självklart, jävla dyngsjälvklart att han kan ringa utan minsta problem. Han bytte till mitt kort och visst fan gick det att ringa då. Exakt samma sak med M's telefon och vi höll på att smälla av båda två.

Han gjorde inget annorlunda mot vad vi gjort så det kan ju inte vårat simkorts-isättande det varit fel på. Nej. Det handlade helt enkelt om the magich touch. Telefon-Jesus!

Såhär snygg telefon har jag nu! (Och det går att ringa med den också!)


Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ser nästan ut som min Prada :D

Postat av: Susanne

Snyggve-telefonen alltså!

2008-11-11 @ 21:48:12
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Anders

går det att svara i telefonen med? du är ju inte direkt proffs på det :DDD

2008-11-12 @ 01:15:19
Postat av: Lancia

käften anders

2008-11-12 @ 12:25:57
Postat av: Trinelin

FETT NICE bruden :D

2008-11-17 @ 03:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild