Google Analytics <3


Efter att för första gången på länge åter igen loggat in på google analytics kan jag bara konstatera att mina goda vänner på Fjantmännen är i farten igen. Så sent som för någon vecka sedan var dom inne och rotade på min blogg. Undrar om det är Marina den professionella, absolut inte särbehandlande, men framförallt alltid så trevliga chefen, Ingemar knähund eller Magnus slå-upp-ordet-begåvad-i-ordboken-och-du-finner-en-bild-på-honom som är igång. Antagligen alla tre eftersom det kom tre besök samma dag.

Google analytics är f.ö. en fantastisk grej som alltid ger mig ett leende på läpparna, och en av dom absolut bästa funktionerna är den i vilken man kan se vad folk sökt på på Google för att hitta hit. Arrelius "Spruta sperma på min pappa" och liknande sökningar är svårslagna och det folk har sökt på för att hitta hit är inte ens i närheten så mustiga, men låt mig ändå få presentera några:

  • faxzup yllet
  • bilddagboken luder
  • gyllene+tide+interview+droger
  • kebaber i hengelo
  • lena philipsson topless
  • runka dunjacka
  • tjejsnack om kuk
  • utvecklingsstörd japan
  • student-trosor
"runka dunjacka" och "faxzup yllet" är mina favoriter. Mest kanske för att båda dessa alternativ är helt ologiska.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Det där är faktiskt obehagligt på riktigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild