JAG SKA HOTA DIG DIN JÄVEL


Helgen var alldeles för galet najs för att jag skall kunna sammanfatta den i ord, även om den vissa stunder också pissade på oss rejält. Fast sen är jag för lat för att skriva också, så istället kan jag varmt rekommendera mina vapendragerskors sammanfattningar,
Idas, Jojos och Lovisas.

Känner dock att jag måste nämna vissa uteblivna detaljer, men med risk för att mina kära läsares rakblad åker fram (mina har jag haft i näven sedan i fredags då Yllet ringde och väckte mig vid 14) så skall jag försöka att inte utveckla allt för mycket, då det enbart handlar om jävla skitsaker som inträffade.

  • Wannabehurtiga jävla fitt-Lovisa som ställt sin väckarklocka på hitler-halvelva en lördagmorgon.
  • Jetmotorn som dygnet runt skulle runka utanför vårat fönster.
  • Nacho Deluxe Grande-tallriken som sög och idioten till kassabiträde på detta tacobar som med all säkerhet skulle kunna skrivit tjugofem böcker om hur han nekade en tjej utan leg att handla på kort.
  • Hur jävla förkrossad jag var hela lördagen pga min borttappade tröja.
  • FittCPs snetändning.
  • Tikka Masalan utan minsta sting i.
  • Avståndet till Knivsta. Kanske världens längsta?!




Fyfan, jag måste definitivt sänka min iso på mobilkameran...

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ida

JAG SKA KLIPPA DIG!

tack för en kanonhelg! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild