Aaargh

Sjukt typiskt att bloggen inte fungerar dom få gånger i sitt liv man kommer på vettiga grejer att skriva. Det hände mig tre gånger igår. Ja, hela tre gånger så kom jag på saker av värde att skriva om på en och samma dag. Hur som helst så var publishme kukdöd så det sket sig ju, och nu när det funkar igen så har jag glömt bort allt...

Anyway, imorgon bär det av till det stora landet i väst och jag har sjukt mycket saker att göra idag. Så mycket att jag faktiskt har glömt bort det mesta vilket är oerhört frustrerande. Så lite tid! Jag förstår inte varför jag verkligen alltid är ute i sista sekunden.

Okej, att jag inte gjorde sakerna har jag visserligen en jävligt bra ursäkt för; jag orkade inte tvätta håret. Men idag måste jag verkligen.

Saker jag kommer ihåg just nu:
Handla mat åt råttorna för två veckor framöver.
Skriva ner en detaljerad lista om vilken mat råttorna ska ha varje dag. Morten är totalt imkompetent när det handlar om det.
Växla cash.
Åka ut till Lindö och skriva ut e-ticket åt Martin. (Jag är sjukt snäll)
Åka till veterinären med Cujo.
Ringa och skrika på bokus om vartfan dom gjort av min bokjävel som jag beställde för över 2 veckor sedan och som jag måste ha innan resan imorgon.
Byta ett par byxorpå Stadium.
Boka en tvättid tills min mellanlandning hemma 14-19 oktober. Man måste vara ute minst två, helst 3 veckor i förväg om man skall lyckas få någon jävla tvättid bland rövhattarna i det här huset.
Packa.
Boka tågbiljett.
Beställa taxi tills imorgon.
Skjuta mig själv.

Ja det är ungefär det jag kommer ihåg. Med andra ord ungefär en fjärdedel av allt jag behöver göra...

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild