Bildläge

Ytterst få är de bilder jag laddat in från min USA-vistelse och det har en rimlig förklaring.

Några av bilderna från LA och Vegas togs med FBs 30D, och dom har jag på datorn. Resterande LA och Vegas-bilder togs med Marcs kamera, och dom bilderna har jag inte fått ännu och kommer nog inte att få förrän i Dubai. Eftersom det är bilder från samma tripp så vill jag inte ladda upp dom i olika omgångar, det skulle bara skapa förvirring.

Mina San Diego-bilder ligger på FBs 350D, vilken jag inte kan läsa in bilder från utan kortläsare. Kortläsare kommer jag inte ha tillgång till förrän i Dubai. Bilderna på min lilla fiskamera a'la Sony Cybershot kan jag inte heller läsa in då jag misstänker att min inläsningssladd till den ligger i FB-väskan, som just nu befinner sig i Montreal. Med andra ord blir inga bilder inlästa från den heller förrän i Dubai.

Life's tough.

Här får ni en bild från min mobil så länge, som jag tog vid Horton Plaza i San Diego:

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Elin

Tja, någon har ju försökt i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild