Dag 4. SK & Monsterfjäril

Har precis kommit tillbaka från ett dopp i polen med Marc. Jag blir alltid så sjukt trött av att bada. Klockan är bara ~20:30 här och jag kan knappt hålla ögonen öppna.

Idag har jag egentligen inget speciellt alls att rapportera mer än att SK vann och jag sett den största jävla fjärilen ever. Givetvis var jag tvungen att hunta fjärilen för att plåta den.



Och så lagbilden på SK förståss som jag tog för Fragbite:



Grattis SK! Nu ska vi knata ner till convenientstoren och snacka med vår nya polare, en svart och mycket platglad man, och imorrn ska vi hyra bil och ära staden. Tjing!

(Jag har varit lat när det gäller att styra egna bilder, och mina vänner lika så, men ni får kolla på
dessa så länge.)

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild