Jag vill inte.


Har Uniflexat, ätit och klippt mig. Har tvättid klockan två. Orkar inte. Har ångest över att jag ska till veterinären med Cujo senare i eftermiddag. Vill inte.

Vi har skjutit på det länge nog nu. Inget fungerar, inte ens Ywons mirakelmedicin. Jag ser hur trött han är, men hur gärna han ändå vill vara med hela tiden. Men han orkar inte, och det är så jobbigt att andas att han måste ta i med hela kroppen. Jag och Morten har kommit fram till att det är dags nu.

Ringde veterinären och bokade tid. Bröt nästan ihop. Den första tanke som slog mig när jag lagt på var "Vad har jag gjort?!". Jag önskar att han bara kunde somna i lugn och ro här hemma istället.

Vem fan är jag att bestämma över någon annans liv.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Trinelin

Aah neej va sorgligt :(((



Stor kram fran mig till dig!

2008-10-16 @ 21:19:10
Postat av: Jojo^

Va? Han också.... fan vad tråkigt :'(

2008-10-17 @ 08:31:13
Postat av: Elin

:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild