Liten sammanfattning so far

Rest i 23h för att ta mig till Los Angeles från Norrköping
Suttit brevid Antony Hopkins tyska dubbelgångare på flyget Zürich-LA
Ätit den godaste mackan i hela mitt liv någonsin - Big Philly Cheesesteak på Subway
Blivit antastad av en hemlös som lackade ur när vi sa "No english"
Varit sjukt bitter över att det regnade under vår andra morgon i "Sunny California"
Tagit reda på vart man köper pepparspray - vi bor ju trots allt i Skid Row
Svurit över hur förbannat mycket jävla pengar jag har - endollarssedlar är sjukt annoying
Fått en komplimang av en asiatiskt spritbutiksinnehavare om att jag inte alls såg ut som 24, för han tyckte jag såg så ung och vacker ut.

Dessutom har jag än en gång konstarerat dom amerikanska duscharnas brutalitet. Vart jag än har duschat i detta land så har det alltid varit ett sånt sjukt tryck i vattnet att jag fruktat för att det ska gå hål, rakt igenom mig.


Nu ska jag sova i min jättesäng. Hoppas att André och Martin har mysigt skedandes i sin. ;)


(Bilder kommer när jag orkar, btw.)

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild