Randomskitsnackförjagkanintesova



Huuuva vad trött jag är. Sovit 2-3h/natt nu dom två senaste. Tanken inatt var att jag lägga mig vid 22 för att sedan gå upp vid 03:15, duscha, pacha det sista och hoppa in i taxin. Det sket sig. Vaknade 1, kunde inte somna om. \o/

Nu sitter jag här, med ticcs i ögonen av trötthet, och har precis misslyckats två jävla gånger(!) med att koka ägg. Jag fattar inte hur det gick till. Käpprätt åt helvete bara. Gulan var löskokt, alldeles lagom, men vitan innanför var geggig och halvrinnig. Lackade ur och har svurit för mig själv i 30 min om att jag aldrig ska koka något jävla ägg ever again.

Jag misstänker att jag dessutom kommer glömma något tokviktigt hemma trots att jag är överpackad som vanligt. Cash är check, ipod check, pass är inte check för det had André, drugz check. Egentligen klarar man sig bara man har pengar.

Nåja. 22 timmar kvar till solen i underbara Californien. Ao00wo0wow0w0wo0wo0ow0ow01'!!!!!



               Bye for now, regniga skitsverige!                                        Hello LA! :D






Btw, jag är en uggla. Tack för det nya smeknamnet Shayan. Att du aldrig ger upp skitsnacket.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Ela

uggla?

2008-10-02 @ 12:25:03
Postat av: Ida

ha det så skoj borta i amerika lance! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild