Skadad.


Vi skadar oss på löpande band här. f0rest ramlar i trappan och skadar benet, fnatics asiatiska manager går omkring med ett plåster i pannan och cointossern med ett plåster på näsan. Tro inte att jag har kommit undan heller:



Halva lilltånageln bestämde sig för att hoppa av, Archi tyckte inte alls att han skulle upp ur soffan när jag tyckte det och orsakade av misstag skadan på min handled, skadan på låret är efter att jag lyckats gå in i ett armstöd på en av biostolarna i gamingarenan, det på knät och det nedanför har jag ingen aning om vad det är.

Men oroa er inte kära läsare, jag har äckligt lätt för att få blåmärken och vill även påpeka att Archi på intet sätt brukade övervåld, faktum var att jag ens knappt märkte något.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

jag ger detta inlägget 2timmar innan det står på rakaka "EXTRA EXTRA! CS-pro misshandlar journalist!"

Postat av: Hannah

Nu har du chansen att bli Veckans Blogg på min blogg igen. Kommentera i rätt inlägg :) Vinnare utses på söndag. Kram H

2008-10-31 @ 12:20:31
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Aj. Haha

2008-10-31 @ 12:27:34
URL: http://eiza.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Aj. Haha

2008-10-31 @ 12:28:10
Postat av: Yllet

Hahaha Arre.

Asså wöööörd lixom!

2008-10-31 @ 16:42:19
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: Morten

trodde det var min jobb å gi deg blåmerker ..... ... ... :/

2008-10-31 @ 23:01:00
Postat av: Ela

räligt tåbild :|

2008-11-01 @ 15:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild