The storm is coming

Ligger på soffan igen. Evan sitter ~2 meter framför mig och spelar och svär medan Elin sitter i sovrummet och läser på inför en arbetsintervju imorgon.

Vaknade inte förrns 13:30 idag så jag har inte hunnit med att göra speciellt mycket. Tog bilen in till downtown, drog en snabb shoppingrunda, hämtade Elin på Sheraton där hon haft möte med jobbet, sen åkte vi tillsammans med Evan till San Diegos Korea town och åt ramensoppa. Bra det, träning inför Hangzhou. Men jag tänker ändå ta med mig några gafflar, ifall att. Vädret just nu är inte alls speciellt najs, det är storm på G och bara runt 20 grader ute. Tack vare det brutala lågtrycket som råder just nu har jag fått världens kanske mest smärtsamma huvudvärk ever. Det dunkar som fan och jag vill dö, men dödandet får vänta tills på måndag, typ till flygresan för den är så jävla tråkig anyway.

Imorrn tänkte jag dra till Sea World när Elin och Evan jobbar. Dom har väl varit där ett par hundra gånger med alla deras gäster som kommer hit och bara måååååste dit, men eftersom jag är en sån sjukt independent och handlingskraftg människa så tar jag tag i det själv.

Det är fan inte sant vad trött jag är. Goodnight.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

SNÄLLA GÖR DET!

Jag kommer att älska dig ännu mer, fast det kanske inte riktigt är möjligt.

Make it overszie dock, kanske behöver köpa en Medium!



Fan va du borde varit här just nu Pullan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild