Döda mig, snälla

Ja, så kom den ifatt mig. Verkligheten, helvetesförkylningen. Anledningen till att jag skriver verkligheten är för att precis varenda jävel runt omkring mig har varit sjuka/förkylda de senaste två månaderna, så det var bara en tidsfråga innan jag skulle åka på't jag med.

Jag har ont precis över allt. I kroppen, själen, rubbet. Frysa ihjäl håller jag också på att göra. Skulle någon galen afghan få för sig att kapa ett flyg och störta det i huset jag sitter skulle jag gladerligen välkomna honom. Även den
skjutglade greven skulle jag släppa in utan att tveka. Hoppas att han skjuter vita också bara, vore fet fail annars.

Jag har hävt sjukt mycket smärtstillande idag. Tabletter och brus. Nästan snudd på att jag börjat injicera det. Jag har faktiskt övervägt, trots min anala fobi, att även införskaffa stolpiller, bara jag blir av med skiten. Det finns ingen det är så synd om som mig när jag är sjuk. INGEN!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Sanna

puny då :/ stackare! inge kul o vara sjuker. själv var jag ute o gick med Nico på kvällen och fick jordens skoskav. igen. helvetet gick upp, precis efter det hade läkt. ifall det får dig på bättre humör att veta att nån annan oxå lider :)

Postat av: Sabina

Har lite über serbisk medicin om du vill ha. Man blir frisk direkt.

2008-09-09 @ 22:26:01
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz
Postat av: Lancia

Sabz: Überserbisk medicin. Hmm. Jag vet inte om jag vågar. Farsan brukar försöka få i mig überungersk medicin, dvs någon form av starksprit, när jag är sjuk, and me not lieks it. Även übernorsk medicin, givetvis innehållande starksprit, har jag blivit försedd med för något år sedan när jag blev sjuk hos svärföräldrarna. ;)



Sanna: Skoskav är not nice. Det är typ därför jag har en miljon par skor där hemma som aldrig blivit använda, eftersom jag är livrädd för just skoskav. I normala fall hade jag gottat mig åt andras lidande, men när det kommer till vissa personer bara kan jag inte. :)

2008-09-10 @ 01:20:07
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Ida

krya på dig!

2008-09-10 @ 12:06:23
URL: http://idarn.blogg.se/
Postat av: Yllet

Hahaha, "trots min anala fobi". Ditt jävla cepe.

Krya på dig nu för i helvete, vi ska ju till Sthlm i helgen!! <3<3<3

2008-09-10 @ 18:57:38
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild