Fira Bard-dagen

Vi började med att spela Laserdome, och bortsett från att jag sög brutalt på det och därtill dessutom fattade ingefär nada av vad som hände så gick det väl bra. Eller bra gick det inte heller, det blev mest bara jävligt svettigt. Och nej. jag campade inte, jag rörde mig på en väldigt liten yta bara. heh.

Hem, duscha, gå hem till Danne & Emo och dras direkt in i ett ölspel, precis som sig bör. Blev dock bara 30 min för att sedan gå till Världens för mat och öl. Jag åt det kanske godaste grillspettet ever och Morten var väl inte helt missnöjd med sin hamburgartallrik heller. Dock så var jag en jävla fitta som svek efter en och en halv timma ca. Jag kunde inte tänka på annat än Cujo. Skuldkänslor för att jag inte fanns hemma hos min sjukling och en lägntan efter att få pussa på hans lurviga lilla kropp gjorde att jag var tvungen att gå hem.

Sorry alles, men jag orkade inte sitta där tårögd och med dåligt samvete hur härliga ni än är, mina vänner. Ansvaret för Cujos liv, och att det blir så bra som möjligt ligger på mig. Han sjunger på sista versen atm och vi måste antagligen åka in till djursjukhuset akut på deras jour idag och låta honom få somna om han inte blir bättre. Kanske är jag i folks ögon jävligt fjantig, men då får jag väl ta det. Mina boys (och mami ofc) är my precious, och dom går före allt.

Jag hoppas ni hade en toppenkväll ändå, och tack för att jag fick vara med, det lilla jag var med! <3

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Sabina

aww är han sjuk stackarn. Hoppas han repar sig gumman. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild