Freedom

Nej, jag varken tuttade på anläggningen eller stal några pennor. Att stjäla pennor från ett ställe där deras existens redan är så gott som obefintlig känns väldigt onödigt, och än mer onödigt är det att sätta fyr på stället med tanke på förödelsen det skulle resultera i. Hela Djurön skulle antagligen raderas från världskartan med tanke på de krafter som skulle frigöras om silosarna exploderade, vilket de förmodligen skulle göra om det brann i dom. Nej, så dum är jag inte. Dessutom verkar anläggningen klara av att tända eld på sig själv så hjälp utifrån skulle knappast behövas.

Hur som helst så är jag alltså åter igen en fri kvinna. Mitt dygn är så skevt det bara kan bli och jag njuter. Som om det inte vore nog är jag alldeles snart tillbaka i mitt älskade Los Angeles. Fyfan vad underbart.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Postat av: Lancia

Väl rutet, yllet!

2008-09-15 @ 01:52:59
URL: http://lancia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild