I-landsproblem a la Alex

Resor på gång. En massa sådana dessutom...

3-5 oktober är det Extreme Masters i Los Angeles. Det skulle innebära att jag åker hemmifrån den 2:a och hem den 8:e, med turistdagar inräknat. Jag har länge haft planer på att besöka Elin i San Diego. Det har inte blivit av dom tidigare gångerna med tanke på att det alltid har krockat med något, men nu finns det tid och möjlighet. Detta skulle innebära att min hemresa förskjuts något, till den 13:e ungefär. Alles gut så långt.

Men, så, givetvis. Extreme Masters i Montreal, Kanada, 17-19 oktober. Detta skulle innebära att jag kommer hem den 13-14:e, och måste resa tillbaka till Nordamerika den 16:e, om inte redan den 17:e, för att...

Vi kanske måste ha den obligatoriska turistdagen innan eventet om vi ska hinna med den, (nej, att  vara utan turistdag kommer inte på fråga!) eftersom det antagligen är så att man måste åka direkt från Montreal till Dubai. Extreme Masters Dubai är den 21-24 oktober. Och som om det inte vore nog så är det Kina och Hangzhou som gäller den 26 okt - 2 nov.

Ska jag stanna kvar i nordamerika mellan LA och Montreal? Gör jag det kommer jag verkligen vara borta i en hel månad, åker jag hem kommer jag vara hemma 1 dag...på hela månaden.

Jag vet verkligen inte hur jag skall lösa detta. Hela det här kalaset skulle innebära att jag kommer vara borta en hel månad hemmifrån. Det är inte borta hemmifrån som är grejen iofs, utan att jag faktiskt har en liten familj här hemma som jag kanske kommer sakna ihjäl - och dom mig, förhoppningsvis. Jag vet inte alls hur jag ska lösa allt detta och jag har galen ångest atm. För att inte tala om ångesten min väska kommer ha när den inser att det inte kommer kunna stänga sig när den är fylld med allt jag lyckats shoppa på mig. Förhoppningsvis slipper jag en av resorna. Allra helst skippar jag Montreal.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag kan åka till Montreal istället för dig om du vill (: Nämen, familjen är juh kvar hemma när du kommer hem efter en månad. Och du kommer säkert ångra dig om du inte åker. ÅK! :D

Postat av: Ela

jag ställer också upp att åka istället för dig! :D nejmen att resa hem kan nog vara skönt, om du inte har något problem med själva resandet dvs. Annars är en månad inte så lång tid :)

2008-09-17 @ 19:33:13
Postat av: N

GO GO GO! Fan va kul ändå? :D

2008-09-18 @ 07:24:58
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild