Klädkod? Dagens outfit!

Jag jobbar alltså på ett labb. Ett skitigt labb, eller rättare sagt ett jävligt dammigt men slackigt labb. Inga labbrockar här inte som skyddar oss mot spannmål, mjöl och andra otäckheter. Och då är man oändligt tacksam över alla gaminggrejer man blir påprackad jämt och ständigt och som man på sin hljd i normala fall kan tänka sig att sova i - och nu även använda på jobbet. (Galningen Rakaka-ponde betalar för sånnahär grejer och har dom till vardags!)

Dagens outfit alltså:



Magnetik-kepa, CPL Winter 2006-tisha, Team Sportia-mjukisar med nr 15 på (syns ej på bilden för det som inte förstog det).

Nu tänker jag luncha, kl 01:15. Det gäller att ta livet seriöst, mina vänner!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Anders

jag tror det är ett fotomongage

2008-09-04 @ 01:23:06
Postat av: Anders

fotomontage!

2008-09-04 @ 01:23:31
Postat av: Lancia

Du är ett fotomontage.

Postat av: Dragana

Cool färg på kepsen!

2008-09-04 @ 01:29:59
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Fräcka Fröken

Åh, jag bara älskar när modebloggare delar med sig av sina hetaste tips. Give me more!

2008-09-04 @ 14:51:23
URL: http://frackafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild