Mirakelmänniska och långfinger

Jag måste ju erkänna att jag är lite av en mirakelmänniska. Kan ni tänka er att jag faktiskt gick upp vid 06:30 idag och att jag städar atm? DET är tamefan ett riktigt otroligt jävla dyngmirakel. Eller okej, ska sanningen fram så försov jag mig. Det var igår vid 16-tiden som jag tänkte ta mig en powernap och ni som känner mig kan väl nästan lista ut vad som hände. Precis, det blev inte en eller två timmar, det blev fjorton. Jag som skulle träffa min medbrottsling Emma igår å allt.

Emma fick för övrigt ett nytt jobb igår, hon jobbar sin första dag idag, så ett långfinger åt fjantmännen! Nej jag vet, jag har inte fått något nytt myself, men jag långfingrar ändå eftersom jag ska ut och tokresa i oktober och november, ya'll know.
Här har ni för övrigt hennes historia angående vad som skedde i lördags.

Fan jag måste hitta på en bra ursäkt för att komma ifrån det här städandet. Har redan övervägt att dra till LIDL eller något, men jag vet inte, det lockar faktiskt inte så skitmycket.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Emma

Ha! Jag var faktiskt ganska trött själv, somnade nästan i bilen på väg hem från sanerings-platsen idag, första dagen på jobbet! Måste gett ett bra intryck ;-) Som tur är finns det verkliga människor på mitt nya jobb som vill att jag ska trivas. Är ovan vid den vänliga atomsfären.

2008-09-16 @ 16:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild