NEJ, JAG VILL INTE!!!

Det där typiska ont-i-halsen-i-början-på-en-förkylning har smygit sig på mig igen. För bara en vecka sedan var jag förkyld sist och nu antar jag att det kommer igen. Kan nästan lova att det är för att jag smakade på Yllets vin igår. Det var kanska den minsta provsmakningen ever, men lik förbannat så räcker det när det handlar om huruvida man ska bli sjuk eller ej. Livet är så jävla roligt och rättvist.

I övrigt så har jag under dagen kommit fram till, eller jag har egentligen vetat det ett tag nu men i alla fall. Jag har kommit på att jag och mina vänner måste ändra vårat förhållningssätt till alkohol. När vi dricker handlar det alltid om att "fullast först vinner". Sen när alla nått målet med alkoholkonsumtionen så sätter vi igång och pilear varandra och slår oss halvt fördärvade, och dricker lite till. Nästa dag vaknar vi och inser att i genomsnitt 152 nya blåmärken belägrat var persons kropp och det gör ont precis överallt - i en vecka ungefär. Ändå så gör vi bara om det, varje jävla helg. Fredag och lördag. Gärna några gånger där emellan, mitt i veckan, också.

Lev hårt och dö ung. Eller?

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

blir du sjuk av att prova nån annans vin så är det för lite alkohol i vinet xD

Postat av: Lancia

Not surprised. Det är ju knappt nå alkohol i vin!

2008-09-21 @ 12:57:25
URL: http://lancia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild