Whinar loss lite

Jag har så fruktansvärt ont i halsen att jag överväger att gå ut och lägga mig framför en lastbil. Eller eventuellt att bara klippa loss halsfan med lämpligt redskap och kasta den åt helvete. Blir jag sjuk kommer det garanterat bli blodvite och en och annan i min omgivning kommer att få sätta livet till. Ja, precis SÅ missnöjd och sur kommer jag bli om jag blir sjuk. Hade ont redan när jag vaknade och antog att det var för jag snarkat lite väl mycket, men då borde det ju gått över vid det här laget...

Dessutom har jag lyckats bränna min tumme och kan knappt använda fingret till något. Det absolut värsta var att det skedde när jag skulle göra något gulligt och omtänksamt och det stör mig något enormt. Jag skulle smälta mjölklinser åt rådisarna å fixa lite och brännde mig alltså på skåljäveln dom låg i. Mitt jobb går förfan ut på att trycka på diverse knappar och skriva saker för hand. Jag kan med andra ord göra typ nada av detta. Jag vägrar trycka på knapparna med nåt annat finger btw.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

SNE äru, som sagt.



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild