Pink revolution? Vi får väl se.



Alltså. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
Hemsidan är ju rosa och fin, snyggt uppbyggd etc, inga fel där. Men...videosnutten? Njaaaaae. Jag mår faktiskt lite dåligt å tjejernas vägnar, den är så jävla illa gjord. Och wazzup med folks engelska efter att ha spelat internationellt så pass länge?

Uppenbarligen har dom ett ganska rejält ekonomiskt stöd i ryggen då "pink zinic" ville pynta flygbiljetter för all press som önskade att komma på presskonferensen som hölls idag. Jag lyckades dubbelboka spektaklet med en annan viktig grej så det sket sig dessvärre, annars hade jag varit där myself.

Kommentarerna på nyheten @ FB håller samma nivå som vanligt, inga överraskningar där. Inte heller min älskling Shayan är sen med att ge sig in i leken och upprätthålla sandlådenivån genom att basha brudarna och kalla dom slampor.



Bara jag som missat det nakna??????????????????????????????????


Hur som helst så önskar jag tjejerna lycka till. Och Shayan också.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild