Bird is the word

Det där med duvan i badrummet var inte ett skämt som vissa verkade tro. Flera som kontaktat mig på msn och trott jag bara skojade. Den ÄR verkligen där.

Das bird, uppe på toalocket


Har fortfarande inte lyckats få tag på den riktiga ägaren, bara folk inom samma klubb etc. Har dock fått tag på en man som är otroligt hjälpsam så det kommer nog lösa sig inom kort. Åh, jag som velat ha duvor så länge, kan inte påstå att jag suktar mindre nu efter att ha haft sådant finbesök under några dagar. En dag ska jag ha en stor gård med en massa duvor!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

BIRD IS THE WORD!!!

Bästa Family Guy-avsnittet.

Postat av: Anders

äh skjut den där jäveln direkt, helt full med aska o skit

2009-08-10 @ 00:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild