Q kör solo \o/

Eftersom bloglovin har funnit det lämpligt att bajsa mig rätt i ansiktet under den tiden jag använt mig av det så har jag allt för ofta glömt att besöka underbara ariez.se. Idag tog jag dock mitt förnuft till fånga och besökte the fabulous blog of the fabulous Elin, och får se att the blogspace som hom delat med fina Q inte längre är delat. Q har skaffat egen blogg! Hallelulja!

Vet inte varför jag halleluljade över det egentligen, har liksom inte varit direkt jobbigt att ha båda tardsen samlade på ett och samma ställe. Men nu så har även bloglovin skärt till sig och jag kan lägga till både Elins och Qs blogg utan att det bråkar med mig. LIEBE!

(Fawk vad jag längtar till slutet på augusti då jag får träffa dessa två + min kosovokrigare Arre)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

GO US! ^^

Postat av: Elin

Hjärta till dig!

2009-08-05 @ 20:25:13
URL: http://ariez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild