Update.

Inte skrivit på några dagar, I know. Som vanligt har jag egentligen haft sjukt mycket att avhandla men inte orkat, och nu när jag väl sitter här är allt som bortblåst. Allt är precis som vanligt med andra ord.

Dom senaste dagarna har  jag spenderat i hufvudstaden. DreamHack Stockholm inklusive WCG-kval. Fnattarna vann, som vanligt kan man väl säga.



Det har bara varit pure work dock, om man bortser från råttpojkarna jag hade med mig upp och mössen jag hade med mig ner. Råttorna, tre underbara herrar som jag räddat från vanvård, lyckades jag hitta ett nytt hem till innan jag knappt hann blinka. Inte ens ett dygn hann jag ha dom här hemma. Den korta tiden räckte dock för att få Röd att totalsmälta. Han ville att vi skulle behålla dom! (:D) Dom verkar dock ha kommit till ett mycket bra hem nu så jag är tillfreds med det hela.


       

Transportboxen jag hade med mig blev trots avlämnandet av råttorna inte tom på hemvägen. Istället hade jag med mig sex stycken möss som sällskap, dessvärre skulle dom inte hem hit utan vidare till en tjej i Linköping.  :(

Idag har jag bara sovit, råttgosat och tvättat. GamesCom på onsdag. Böh.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: N

Klart! :D Du / ni lär ju hitta till området ialla fall haha ;D Ligger nära det andra huset där ni varit några gånger :]~

kan baka en tårta till dig, jag var en av dom som glömde säga grattis på födelsedagen =(

Postat av: N

Men du vet att jag alltid har mitt hjärta öppet åt alla håll och kanter och får kniven i det gång på gång ;D

Never learn, never will



Ops, jag väckte visst zAAz till liv med en kommentar i ESL-inlägget. Det var inte igår! WOHO, mission complete?

2009-08-19 @ 09:02:16
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: fille

fnatic fan? :|

2009-09-04 @ 17:39:03
URL: http://filletheking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild