Duktiga jag

Idag har jag varit helt sjukt produktiv och duktig, jag är så stolt över mig själv!


  • Gick upp en timme innan väckarklockan ringde i morse (Bara det i sig är ju en helt jävla otrolig bedrift!)
  • Varit hos tandläkarn
  • Varit på ÖB och införskaffat div. nödvändigheter så som rengöringsmedel, toapapper och godis
  • Ätit en Ost- och baconkorv-meny på shell
  • Städat och skurat golv här hemma
  • Gjort rent råttbur
  • Haft lägenhetsbesikning
  • Tagit en powernap på cirkus 6 timmar
  • Ätit pizza

Lägenhetsbesikningen var en upplevelse. Den trevliga besiktningamannen, tillika fastighetsvärden, Olli klev in genom dörren, kikade snabbt in i vardagsrummet, sovrummet och köket och sa "waow, här är superfräsht, inga anmärkningar på den här lägenheten!", tackade för sig och gick.  Det hela tog inte mer än två minuter. Och jag som hetsmålat lister, fönster och dörrkarmar, dyngtapetserat, vrålstädat och intensivskurat. Känndes fett ovärt, men ändå lite skönt.

Fifan vad jag är bra.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hmm.. ungefär som när vi flyttade från det andra huset till det här. Vi hade lagt nytt golv lite överallt, målat om och verkligen valt färgen med omsorg. Plus att vi hade stressat som gnuer precis innan flytten för att hinna bli färdiga. Och det ska tilläggas att det var ju inte gratis direkt. Sen får man veta att dom har brutit upp hela golvet och förmodligen målat över den svindyra färgen samt fondtapeten för 400 spänn rullen. Men men, smaken är ju som baken... Idioter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild