I've now joined the dark side as well..

Tisdagen den 24 februari var dagen då jag inte längre kunde hålla mig från att skaffa mig en egen twitter. Eller hålla mig är kanske fel uttryckt, utan snarare att jag idag, efter ett jävla tjat om den där grejen var tvungen att kolla upp vad det var för något. Registrerade ett konto för att verkligen kunna spana in vad det handlar om och kom fram till att det är inget annat än bara skit. Exakt samma grej som dom där facebook-kommentarerna man kan ha om vad man gör just nu osv. Givetvis var även "Lancia" upptaget så jag fick snällt lägga till 84 bakom. (Underline är såååå 98)

Mitt första twittrande fick handla om att jag tittar på Animal Planet. En dokumentär om föräldralösa noshörningsbebisar. Dom är så söta att jag avlider any minute.

     

                                               GIEF BABY RHINO ASAP!!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Oooh GE MIG EN ( eller tre tusen )



BTW, jag vägrar faktiskt till och med att skaffa en insikt i vad Twitter är för någonting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild