Matförgiftad av choklad?

Den här dagen har hittills varit för jävla underbar må jag säga. Det började med, en nu för tiden allt mer vanlig, miss i planeringen. Gå upp kl 12 för att hinna uträtta lite saker under dagen slutade med att Röd ringde och väckte mig efter jobbet, klockan 17. Efter samtalet tog jag mig i kragen, tog på mig kläder, satte mig vid datorn och tog tre små jätteynkliga chokladbitar från Röds chokladkaka. Oh sate vilket jävla magknip jag åkte på ~15 minuter efter det. Och det håller fortfarande i sig. Jag kan knappt sitta upp men jag vägrar att gå från datorstolen, jag har ju massor med saker att surfa på, massor med bloggar att läsa och massor med människor att mirkka innan jag kan ge mig. Fawk.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: N

Matförgiftad is the shit... jag hade ett rejs här i thailand, fick också magknip så ja visste fan inte vad jag skulle ta mig till, kunde liksom inte räta ut kroppen pga knipen i magen. 30 min senare satt jag på dass, och när man trodde man va klar så stod man med huvudet i dass. Sedan höll jag på så där i ca en timme. Sen var jag REN! Jävligt mysigt..... Längtar efter mos och köttbullar =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild