Punglöst saggande

Röd har Björn i knät i kanske två minuter innan hans näsa registrerar en doft som inte känns helt okej. Han tittar sedan ner på tröjan, får syn på en gul-vit liten fläck som han snabbt luktar på.

- Du Alex, Jag tror fan att Björn har saggat på mig.
- Nähä du, Björn är kastrerad.
- Men jo jag lovar.
- Är man kastrerar kan man inte sagga på folk.
- Jo Björn kan! Det ser du väl?!

Men nej, det var bara abscess nummer två som spruckit så det var bara att klämma ut allt var, göra rent och decka lilla B på metacam. Han är inte glad över sin tratt fyi och det känns som att precis allt i hela lägenheten luktar var.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Hmm, jag börjar känna mig smått orolig över dig Alex. Det är en hel del fokus på sagg och pungar här inne nu för tiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild