Snabbstädning deluxe

Som den tidsoptimist jag är drog dagens frukost, som intogs till sällskap av underbara Judge Judy på TV, givetvis ut på tiden. Som alltid när man ska piffa upp lägenheten inför en visning dyker det upp massor med småsaker som man inte tänkt på innan och som tar en extra massa tid. Idag var det bla. tomma mjölkpaket och pizzakartonger som var dom där "massor med småsakerna". Men eftersom tiden tröt rejält han jag inte gå 4½ våningar ner, ut på gården och in i soprmmet, kasta i pappersinsamlingen för att sedan börja klättringen uppåt i trapphuset igen, så jag såg ingen annan utväg än att gömma dm i kylspåpet respektive under sängen helt enkelt. Är jag en dålig människa?

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

haha xD I kylskåpet? xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild